تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ ذلفقار محمدي اصل 
هر جا که عقل نباشد وهابي عمري است يا علي اين عمريه نادان را ببخش نميفهمند آدم که کور دل شد دست خودش نيست با رسول خدا هم ميجنگد امام حسين را هم ميکشد در جلسه اي كه چند طلبه ي اهل سنت حضور داشتند يكي از آنان با قيافه اي حق به جانب گفت : چرا شما شيعيان ، ابوطالب پدر امام علي (عليه السلام )را مسلمان مي دانيد ، در حالي كه او مسلمان نبوده و در حال كفر از دنيا رفته است ؟

اينطور که شما ميگوئيد تمام پيامبران الهي و پيروانشان هم مسلمان نبوده اند فقط از دره عقب شما وهابي ها و عمريها مسلمانيد دره عقب گفتم : خطبه ي عقد پيامبر (صل الله عليه و آله ) و حضرت خديجه (سلام الله عليها ) را چه كسي خوانده است ؟

گفت : نمي دانم گفتم آفرين شما کي ميدانيد که اين دوميش باشد هميشه نادانيد .

گفتم : در كتاب نوراليقين نوشته شده است كه خطبه ي عقد پيامبر (صل الله عليه و آله ) و حضرت خديجه(سلام الله عليها) را ، حضرت ابوطالب (عليه السلام ) خوانده است و خطبه ي عقد ، با اين جمله شروع شد : الحمد لله الذي جعلنا گفتم : اگر ابوطالب (عليه السلام )كافر و بت پرست بود چرا نگفت : الحمد للات يا الحمد للعزي . چرا به دو بت بزرگ ، قسم نخورد و به خداوند قسم خورد . و در ادامه مي فرمايد: والله بعد هذا نباء عظيم و ... باز هم به خداوند قسم مي خورد نه به لات و عزي . حال كه ابوطالب (عليه السلام ) در چند جا از الله نام مي برد نه بت ها ، پس چگونه مي گوييد او كافر و بت پرست بوده ؟