ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
اگر مي خواهيد بدانيد از کجا و چگونه يادگيري را آغاز کنيد.

- اگر عاشق زبان انگليسي هستيد.



- اگر يادگيري زبان انگليسي را، در هر سطحي، به صورت جدي پيگيري مي نماييد.



- اگر دنبال منابع و مطالب رايگان و مفيد هستيد که به يادگيري شما کمک کند.



- اگر دنبال دوستي هستيد که با او فقط و فقط انگليسي صحبت کنيد و از او انگليسي بشنويد.



- اگر به انگليسي شعر مي گوييد،داستان مي نويسيد يا از کتابخوان هاي حرفه اي هستيد:



در گروه ما با دوستان ديگري از جنس خودتان در ارتباط خواهيد بود که اطلاعات و محرک هاي مفيدي را براي يادگيري، تقويت و بهبود زبان انگليسي در اختيارتان مي گذارند.


به گروه ما بپيونديد تا با هم جديد ترين روش ها، منابع و مطالب آموزش زبان انگليسي را مرور کنيم.تا همه با هم شعرهايمان، که به زبان انگليسي سروده ايم را بخوانيم ، نقد کنيم و لذت ببريم، با هم از آخرين کتاب انگليسي که خوانده ايم (آموزشي، داستان و ...) بگوييم، تا با مطلع کردن ديگران از پيشرفتمان، هم خود انگيزه بگيريم و هم به ديگران انگيزه دهيم که زبان انگليسي را ياد گيرند و بکار بگيرند.



هدفمان اين باشد که زبان را با هم طوري ياد بگيريم تا يک روز، به انگليسي بتوانيم در يک روزنامه يا مجله ي معتبر بنويسيم، يک رمان براي مردم دنيا بنويسم، بنويسيم که دوستشان داريم، در يک برنامه راديويي/ تلويزيوني به زبان انگليسي مجري باشيم و يا ... .



اينجا همه جدي هستند تا در هر سطحي که مي باشند به ديگران بياموزند و از ديگران بياموزند، به ديگران بگويند که چگونه از يادگيري و استفاده ي زبان انگليسي لذت مي برند و از ديگران نيز بشنوند، از آخرين داستان کوتاه يا بلندي که خوانده اند بگويند.